Jsme Amigal Group – firma zabývající se správou nemovitostí, poradenstvím v oblasti trhu komerčních nemovitostí a hlavně také prodejem a pronájmem.
Moc rádi si děláme věci po svém, a proto do týmu hledáme paní nebo pána, jež je ochotna se učit novým věcem. Rozhodně nehledáme žádnou/ého ředitelku/e zeměkoule či specialistku/tu na všechno.
Co přesně bys vlastně dělala?
Tvojí hlavní pracovní náplní bude provoz našich budov a pronájmy. Na denní bázi budeš řešit organizační i praktické věci jak po telefonu, tak osobně. Budeš hodně jezdit po schůzkách, ale občas si i posedíš v kanceláři. Práce je to velmi zodpovědná, proto čím více iniciativy do toho dáš, tím lépe.
Pokud Tě náš inzerát zaujal, neváhej a pošli nám svůj životopis. Moc rádi si s Tebou popovídáme.
Požadujeme -Ochotu se učit
- Řidičský průkaz skupiny B
- Znalost MS Office (EXCELL nutný)
- Dobré komunikační schopnosti
- Příjemné vystupování
- Organizovanost a pečlivost
- pasivně: angličtina,
- jiné: Řidičský průkaz B