Készletkezelő adminisztrátor (Részmunkaidő) [Hungary]


 

Készletkezelő adminisztrátor (Részmunkaidő)

KÖZÖS CÉLJAINK MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ AZ ALÁBBIAKKAL JÁRULHATSZ HOZZÁ:

árukészlet rögzítése szoftverben szállítólevél alapján készletmozgások könyvelése szoftverben receptúrák rögzítése, anyagfelhasználás kontrollálása leltár előkészítése és rögzítése pénzügyi területhez kapcsolódó adminisztratív feladatok (pénztárbizonylatok, összesítők)

A KÖVETKEZŐK TESZNEK TÉGED KÜLÖNLEGESSÉ:

Középfokú, szakirányú végzettség Microsoft Office programok magas szintű ismerete (Excel, Word) Jó problémamegoldó képesség Megbízható, precíz, önálló munkavégzés Hasonló területen vagy vendéglátási területen szerzett tapasztalat, illetve vállalatirányítási rendszerek ismerete előnyt jelent

AMIVEL HONORÁLJUK MINDENNAPI MUNKÁDAT:

Szakértelmedet és lelkesedésedet versenyképes alapbérrel honoráljuk, valamint stabil, hosszú távú, karrierlehetőségekkel teli munkalehetőséget kínálunk piacvezető, szilárd hátterű, dinamikusan fejlődő cégcsoportunkban

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

Miskolctapolca


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال