Du bliver en del af Teknisk Support Center i på OKs hovedkontor i Viby J, hvor dine 8 erfarne kollegaer vil være klar til at tage imod dig. Det er os, der supporterer kunderne og overvåger de IT-systemer, som understøtter driften af vores tankstationer, vaskehaller og ladestandere.
Gennem din erfaring og viden om IT kan du yde support til kolleger og kunder og hjælpe dem med at gennemskue problemstillingerne ved at dykke ned i data. Vores opgave er at være proaktive, så vi hurtigt spotter stationer og vaskehaller, hvor teknikken driller. Og på den måde sikrer vi, at vores kunder altid møder tankstationer, der er driftssikre.
”Vi har det virkelig godt sammen, og mange af os ses også uden for arbejdstiden – fx igennem vores forening OK Ung, hvor vi mødes til en lang række sociale events,” fortæller Line og din nye studenterkollega.
Du supporterer, fejlsøger og overvåger
Det er dig, som kunderne får i røret, når de er på farten, og teknikken vedrørende vores tankanlæg, vaskehaller, ladestandere og OK-appen driller. Du leverer en uundværlig kundeservice. Både når du yder teknisk support til kunder og foretager remote fejlsøgning og fejlretning. Eller når du melder og følger op på fejl til eksterne servicepartnere og overvåger driften og handler proaktivt inden kunden oplever et problem.
Vi ved, at der er mange produkter at lære. Men bare rolig - Du starter i et veletableret team og vi vil sørge at sætte dig grundigt ind i tingene og lære dig op i vores produkter.
Arbejdstid ligger fra 8-16 i hverdagene, men med mulighed tage vagter ved vores aften- og weekendteam som arbejder kl. 16-22 i hverdagene og kl. 8-22 i weekenderne.
Serviceminded med teknisk interesse
Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse, fx inden for it-teknik, maskinteknik eller som ingeniør. Men det vigtigste er, at du har interesse for det tekniske og:
- er hjemmevant i Windows’ netværksfunktioner/wi-fi/mobilt internet og har programkendskab til basis Office-programmer
- kan gå struktureret til værks og tage én opgave ad gangen
- begår dig problemfrit på skriftlig dansk
Og så er kundeservice en naturlig del af dig og noget som du har lyst til at blive endnu skarpere på.
Skal du være en del af holdet?
Hvis det er dig, vi går og leder efter, håber vi, du vil sende dit CV og din ansøgning via nedenstående link snarest muligt, da vi allerede står og mangler dig. Vi holder samtaler løbende.
Har du spørgsmål til stillingen? Tag endelig fat i afdelingschef Martin Holdt Nielsen på telefon 2972 8673.