Sagsbehandler til projektstøtteordninger i Projekttilskud [Denmark]


 

 $ads={1}

Vil du være med til at sikre effektiv sagsbehandling og give tilsagn og udbetalinger af tilskudsmidler inden for bl.a. skoleordninger, biavlsprodukter, producentorganisationen, import og eksport licenser m.v. Har du lyst til at få en alsidig hverdag med mange forskelligartede opgaver og gode kolleger? Er du driftsorienteret, og kan du kombinere alt dette med høj kvalitet? Så er du måske vores nye sagsbehandler i Team Markedsordninger i Augustenborg.

Vores enhed
Kerneopgaven i Projekttilskud er behandling af ansøgninger om tilskud til projekter inden for jordbrug, fødevareforarbejdning, EU’s markedsordninger og nationale ordninger. Det meste af vores sagsbehandling foregår digitalt, og vi udvikler løbende systemer og sagsgange, som kan effektivisere og forenkle de komplekse processer, så de bliver lettere tilgængelige for alle. Vi arbejder i en række interne IT-systemer som bl.a. BTAS, CAP-TAS, EUS og VAKS, men vi bruger også Workzone m.fl.

Om Teamet
Vi er en del af Projekttilskud, som i alt består af ca. 75 medarbejdere fordelt på 5 teams. Du bliver en del af Team Markedsordninger med 13 kompetente og engagerede kolleger. Vi har en alsidig hverdag med vekslende opgaver. Vi prioriterer et arbejdsliv i udvikling, samarbejde, nytænkning og et stærkt arbejdsfællesskab, hvor værdier som ansvarlighed og åbenhed er centrale for vores arbejdsplads.

Vi sørger for grundig oplæring i arbejdet.

Om dig
Du skal kunne se dig selv arbejde i en offentlig myndighed med alt, hvad det indebærer; her skal et samspil af lovgivning, politik og praktik gå op i en højere enhed. Derfor er det også en fordel, hvis du har erfaring med at læse og forstå en bekendtgørelse. Der er ligeledes brug for dine gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner til udarbejdelse af partshøringer og afgørelser. Hvis du har god talforståelse og kan anvende den i praksis, vil det også være et aktiv for afdelingen.

Som sagsbehandler vil du:


  • Skulle sætte dig ind i bekendtgørelse, vejledning og instrukser for den pågældende projektstøtteordning
  • Skulle danne dig et overblik over den enkelte sag og belyse den fuldt ud
  • Kunne tale med ansøgerne
  • Selv tage ansvaret for at bringe en sag til afslutning
  • Kunne forsvare sagen i forbindelse med en eventuel revision
  • Taler og skriver engelsk på middel niveau
Administrativ profil med humør, overblik og sans for detaljen
Du har en administrativ baggrund, er uddannet inden for kontor og har stærke kompetencer inden for administration og IT. Du er positiv af natur og formår at indgå aktivt i teamet såvel som enhedens tværgående opgaveløsning. Jobbet kræver god ordenssans og et højt kvalitetsniveau og du skal kunne se helheden i opgaverne, forstå målet og brænde for at levere gode resultater.

Ansættelsesvilkår
Du bliver ansat efter Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og OAO (Det Statslige Område) samt tilhørende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK)

Ansættelsesområdet er Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Landbrugsstyrelsen, Augustenborg Slot 3, 6440 Augustenborg.

Stillingen, der er fuldtidsstilling, ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. september 2023.

Kontakt
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Bente Oldenburg på telefon 22 60 93 01, mail: benold@lbst.dk .

Du kan læse mere om Landbrugsstyrelsen på vores hjemmeside www.lbst.dk .

Ansøgning
Søg stillingen ved at sende en ansøgning inkl. CV, eksamensbevis og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på ”Søg stilling”) senest onsdag den 7. juni 2023.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 25 i Augustenborg.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال